Tururile Interra – o modalitate de a vizita Europa (P)

6. Autocar Interra.jpg

Mai acum cateva zile, va atrageam atentia la ofertele speciale de city break-uri oferite aproape zilnic de Interra, prin oferta lor speciala. Eu va povestisem despre oferta de 199 euro transport cu avionul + cazare la Istanbul si din cate am inteles cativa dintre voi, chiar ati beneficiat de aceasta oferta. Ei bine, astazi, o sa va spun cate ceva despre tururile Interra.

Asa cum am spus, personal urasc tururile in care vezi 20 de obiective intr-o zi, opresti 2 minute, faci poza la catedrala si pleci mai departe. Si eu vad destule intr-o zi, dar intr-un ritm in care sa poti sa te si bucuri de ceea ce vezi, nu numai sa bifezi. Personal, imi place sa am timpul meu si sa fac si sa vizitez ce vreau.

Cand prietenii de la Interra mi-au cerut sa scriu despre tururile lor, initial am ezitat. Dar pana la urma am aruncat o privire pe turul despre care m-au rugat sa scriu. E vorba de un tur de 9 zile prin Franta, Benelux si Anglia. Asa ca am luat programul la studiat si am gasit un tur care atinge obiectivele turistice cele mai importante din orasele vizitate, oferind de asemenea si destul timp pentru a le descoperi.

Hai sa trec turul in revista. In prima zi, se zboara la Paris, Orasul Lumina. Acolo, veti avea la dispozitie 2 zile si jumatate. Puteti sa mergeti cu grupul in excursii organizate (la Versailles, de exemplu), sau puteti sa va organizati programul sa vizitati ce vreti. Ei, o sa ziceti  – ce naiba vezi in Paris in doua zile jumatate. Depinde de fiecare. Prima mea tura in Paris in decembrie 1991 a fost de 2 zile… Si, sincer, am dormit cam 5 ore pe noapte si am alergat peste tot – m-am urcat in Tour Eiffel, am fost in Luvru, am vazut Panteonul, m-am plimbat pe Champs Elysses, am mancat pentru prima oara in viata la un McDonald’s – da, intr-o locatie prestigioasa, pe Champs Elysses, am vazut imens si am trait la maxim… Dar, la 19 ani, taman iesit din Romania, nu puteam sa dorm cand eram in Paris ! De atunci, am ajuns la Paris cam de vreo 10 – 12 ori… si in mod cert, mai am atat de multe de vazut.

Dupa Paris, o taiati spre capitala Europei si a Belgiei, Bruxelles. Dupa un tur panoramic, o sa aveti o dupa-amiaza libera pe care v-o recomand sa o petreceti in centru. Bruxelles e un oras foarte compact in ceea ce priveste zona turistica si puteti savura foarte multe (inclusive gauffre de Liege sau scoici) pe o suprafata destul de restransa.

A doua zi, veti lua o mostra de Olanda – va veti plimba pe jos prin Amsterdam, unde cel mai fain mi se par canalele si apoi in drum spre Belgia unde inoptati, o sa treceti sa vedeti si Haga sau foarte modernul Rotterdam, o zi foarte variata pentru ca aceste trei orase desi apropiate sunt foarte variate.

Ziua urmatoare, o taiati peste garla spre Anglia. Pe drum, o sa faceti un stop in Brugge, veti savura aerul Canalului Manecii si dupa un stop la catedrala din Canterbury (centrul religiei anglicane), veti ajunge la Londra, unde ca si in cazul Parisului veti avea 2 zile si ceva de descoperit. Ca in cazul Parisului, puteti sa mergeti in excursiile de grup sau sa luati la pas Londra si sa va duceti fix unde vreti… fie ca e vorba de British Museum sau sa tineti o cuvantare in Hyde Park :).

Pretul e de 699 euro + taxe, aveti cazare cu mic dejun de 3 stele, transport si tururi… dar mai bine cititi amanuntele la https://www.interra.ro/site/Franta-Regatul-Unit-al-Marii-Britanii/Paris-Londra/Circuite-2011/detalii-oferta/Franta-Anglia-Benelux.html A, si apropos – plecarea e pe 9 septembrie, asa ca aveti ceva timp de gandire, dar nu prea mult.

Si ca veni vorba de circuite, sa stiti ca asta nu este singurul organizat de Interra, ei organizeaza de ani de zile circuite pe diverse trasee: Austria – Bavaria, Spania (doua dintre variante sunt Spania – Marele Tur, Spania + Portugalia), Scandinavia (ex. Fiordurile Norvegiei, Scandinavia – capitale si fiorduri), Marea Britanie (Anglia + Scotia sau Anglia + Irlanda), Germania (Germania – Valea Rinului – Bavaria, Germania -Cehia, Germania – Drumul Romantic) sau chiar si mai departe prin Rusia, China, Tibet, Hong Kong, Japonia (gata, s-a terminat cu radioactivitatea !) sau prin America Latina in Brazilia si Argentina.

Dar poate una dintre cele mai tari oferte (si inteleg ca anul asta este al 7-lea an consecutiv in care se organizeaza) este excursia de Craciun la Rovaniemi, in Finlanda, orasul lui Mos Craciun… Personal, cred ca daca ai copii, cele mai tari destinatii pe care le poti oferi acestora sunt EuroDisneyLand si Rovaniemi, orasul lui Mos Craciun ! Evident, de Craciun !

Deci, nu pot decat sa va recomand sa aruncati o privire pe site-ul Interra  pentru a vedea ce oferte (zic eu, bune) puteti gasi.

Pe unde treceti cu circuitul Interra

Obiective turistice Franta - Luvru Paris

prin Paris

Mancare Belgia - scoici pe strazile din Bruxelles

pe la Bruxelles sa mancati scoici

Obiective turistice Olanda - canalele din Amsterdam.jpg

Categorii:
Diverse

• Un internaut spamat spune:

Nu am avut ocazia sa beneficiez de serviciile Interra, dintr-un motiv pe care sunt sigur ca ei nu il intuiesc. Aceasta agentie trimite SPAM, domnule. Dar SPAM salbatic si neobosit, ma chinuie de peste 3 ani cu ofertele lor. Varianta de dezabonare nu exista. Cerere de accept comunicari comerciale, cum prevede legislatia? Pfff, ce e aia?

Uite de aceea nu vreau sa merg cu ei. Pentru ca nu sunt capabil sa respecte legislatia si o regula de minim bun simt. Pentru ca insista prea mult (cu SPAM) sa merg cu ei, uite asa, de-al naibii nu merg!

• Imperator spune:

Saluti… Vezi ca in letter-ul ala e si o varianta de dezabonare (primesc si eu). Daca nu merge, da-mi pe mail adresa ta de mail si le spun sa te dezaboneze 🙂

• maria spune:

TOCMAI M-AM INTORS DIN GRECIA DINTR-UN CIRCUIT IN GRECIA CU EI. AM PLATIT DIFERENTA DE SINGLE AM PRIMIT CAMERE SINGLE MURDARE SI JEGOASE FARA AER CONDITIONAT IAR IN CAMERELE TWIN A STAT GHIDUL CU AMANTA SI SOFERUL CU AMANTA. AU MAI FOST DOUA PERSOANE CARE SI-AU PLATIT SINGLE. UNA DINTRE ELE A BENEFICIAT DE ACELEASI CAMERE DE CARE AM BENEFICIAT SI EU. PE DRUM SPRE GRECIA NI SE CEREAU BANI LA FIECARE 100 KM PENTRU ASA ZISE „OCOLURI”. AU FACUT SUTE DE EURO PANA IN SALONIC. ESTE ORIBIL SI ABJECT. AM CALATORIT PANA ACUM CU PARALELA45, EXIMTUR, CRISTIANTUR DAR MAI MARE TEAPA NU AM PRIMIT SI MAI MARE NESIMTIRE NU AM VAZUT. SA STAI CU AMANTA IN CAMERA PLATITA DE TURIST SI SA BAGI TURISTUL IN BUDA NU ESTE DOAR ABJECT CI ESTE TALHARIE PE FATA.

• tudor spune:

vreau sa fiu cinstit si sa spun ca am facut cateva excursii frumoase cu intera pana nu am dat de d-na mia cojocariu – o persoana pusa pe capatuiala, dispusa in orice moment cu orice ocazie sa bage mana in buzunarul turistului – 5 – 10 euro nu se cunoaste la unii si ea impreuna cu soferii fac regulile pe spinarea multor turisti care pun ban pe ban un an iuntreg ca sa poata calatori. din cauza acestei persoane eu nu mai merg cu aceasta agentie, incercati si dvs !

• Ela spune:

Sal’tare Imperatore,
    Stiu ca nu sunt fix pe subiect, dar are legatura: caut si eu un circuit in Mexic, eventual cuplat cu Cuba (caci nu stiu daca voi mai ajunge vreodata in acel colt de lume) si am dat peste circuitul organizat de Interra in decembrie 2016… si cum nu am mai fost in nicio excursie cu aceasta agentie, am zis ca nu strica sa aflu niste impresii despre felul cum organizeaza circuitele (caci la bani nu par nici mai ieftini, nici mai scumpi decat restul organizatorilor acestei excursii, atata cat am mai vazut si eu pe internet)… asa ca iata-ma aici! Dar: pentru ca stiu mai demult despre priceperea ta intr-ale calatoriilor si organizatorilor de calatorii si pentru ca nu e vorba de bani putini, vin si eu si intreb un guru intr-ale deplasarilor prin lume: care ar fi cel mai bun circuit Mexic (+/- Cuba) pe care l-as putea face in 2016 si la cel mai bun raport calitate: pret?
    Multam in avans pentru sugestii, sanatate si la cat mai multe calatorii frumoase, pe care sa le impartasesti si cu noi!