Sloganele si logo-urile tarilor europene – care va place ?

Comentarii

  • Cred ca era bine daca ramaneau si sloganele in engleza. De multe ori traducerea le ia din armonie. Ultima desi imi place mult tara – Ungaria imi pare putin ironica „dragoste de viata” dar au una din cele mai mai rate ale sinuciderii din lume

    George 10 octombrie 2012 10:08 Răspunde
  • Nu ma pricep la marketing ca tine, Cezar, dar dpmdv un clasament ar fi cam asa.

    Logo:
    1) Turcia — mi se pare arhicunoscut si reprezentativ font-ul folosit. Daca as vedea scris Grecia cu fontul respectiv tot la Turcia m-as gandi.
    2) Olanda — simplu, apeleaza la una dintre particularitatile pentru care e cunoscuta tara lalelelor.
    3) Croatia — combinatia foarte reusita de culori care duc cu gandul la plaja/soare/mare
    4) Bulgaria — poate si pentru ca a fost promovat foarte mult. Se promoveaza ca o gradina insorita.

    Slogan:
    1) Slovakia — mie-mi plac jocurile de cuvinte.
    2) Slovenia — again joc de cuvinte. Mi se pare o alegere inspirata.
    3) Croatia — face apel la amintiri pentru a trezi sentimente
    4) Malta — din nou referire la mediterana, locul unde-si face concediul cam toata europa (centrala si nordica).

    Gogu 10 octombrie 2012 11:55 Răspunde
  • Uitandu-ma la lista asta, bag eu de seama ca Romania sta chiar foarte bine !!!!

    Marius 10 octombrie 2012 13:12 Răspunde
  • 1.Croatia imi place sloganul.
    2.Turcia foarte bine stilizat logo-ul.
    3. Romania arata bine.
    4. I need Spain – e tare

    George 10 octombrie 2012 14:11 Răspunde
  • Salut,

    O corectie: ai scris gresit traducerea pentru sloganurile Islandei si Olandei (cu un singur i). De asemenea, corect este sloganuri, nu slogane. In rest, mi-a placut articolul.

    P.S. Multumesc pentru ponturile legate de Maroc.

    andrei 10 octombrie 2012 14:37 Răspunde
  • Sloganul Ungariei es

    Hungary, a love for life!

    Tradus nu suna prea bine…

    Julia 10 octombrie 2012 15:07 Răspunde
    • Corectie la logo-ul Ungariei: „A love for life” as traduce prin „O dragoste pentru toata viata”. Suna mai bine si cred ca asta au vrut si ungurii sa zica.

      Marius 10 octombrie 2012 22:33 Răspunde
      • IN SFIRSIT CINEVA CINE STIE CE VB!!!

        NEMO 11 octombrie 2012 18:53 Răspunde
  • Am adaugat si versiunile in limba engleza (sau franceza in cazul evident al Frantei :))

    Imperator 10 octombrie 2012 15:53 Răspunde
  • Filmuletul de prezentare al Croatiei este demential, cel mai bun pe care l-am vazut, dar sloganul suna atat de aiurea incat din prima m-am intrebat ce o fi fost in capul lor… acum că l-am regasit si aici m-a iritat si mai tare 😀

    Cat despre Polonia, nu imi zi ca ai tradus Move your imagination! cu Muta-ti imaginatia! :)) Cred ca vor sa spuna ca tara e dincolo de imaginatie si o traducere mai putin de lemn cred ca ar fi „Iţi depăşeşte imaginaţia” deşi nici asta nu suna spectaculos.

    Well, la drept vorbind nu mi se par cine stie ce chestii, România aş zice că stă chiar bine 😀

    Bia 10 octombrie 2012 20:58 Răspunde
  • Cezaricaaaaa:). Vezi ca ai uitat unul din preferatele mele, dar e din Asia: incredible India. Si da, revazandu-le ma conving ca este unul dintre cele mai proaste, undeva acolo cu Albania, Armeniia, Azerbaidjan. Acum toate logourile au trendul asta de vreo cativa ani cu brushstrocuri, culori naucitoare etc. Tocmai de acee e de apreciat Croatia care are acest logo de vreo cinshpe ani. Si sloganul e demential. Uk si-l schimba regulat, anul asta este: sport/business/culture/etc is Great Britain. Dar mi se pare foarte bun. Andorra cred ca are logo-ul asta de 100 de ani, e cam invechit ca look, dar isi face treaba. In plus e foarte practic, usor de plasat si reprodus. Am fost de 3 ori si numai ca nu am avut si o stampila in cap cu logo ul cela. In rest , Bulgaria foarte bun , Czech – modern, dragut… Si te duce cu gandul la ceea ce inseamna Cehia. Slovenia e demential-apropos din cate tin minte dare e posibil sa ma insel a fost un winner la golden drum , un roman. Sau a fost doar un poster? In fine. Malta bun desi cam comun, italiansi irlanda foarte bune, dar in special din cauza taglineului. Letonia si Finlanda , proaste rau. Germania si Austria , ma abtin. Cine face masini ca unii si strudel ca ailalti are dreptul sa fie mai sec:)

    Vese 10 octombrie 2012 21:25 Răspunde
  • Cele mai inspirate imi par a fi cele ale Cehiei, Olandei, Albaniei si Turciei. Romania nu sta rau la acest logo, dar cred ca problema reala de atunci a fost costul mare cu parfum de coruptie. Problema secundara a fost (presupusa) imitatie a altui logo.

    Corneliu 10 octombrie 2012 23:32 Răspunde
  • Turkey. Si instant gandul ma duce la istanbul:)

    Blade 11 octombrie 2012 1:00 Răspunde
  • Degeaba ca tot Irlanda e nr1!!!

    nemo 11 octombrie 2012 18:55 Răspunde
  • Pingback: Cate ceva despre brandul turistic al Romaniei

  • Pot fi acuzat de subiectivism, dar culmea cele mai tari sloganuri in opinia mea sunt ale tarilor la care tin f mult: Bulgaria, Croatia si Bosnia.
    In plus, mi-au placut si de la Slovacia si Slovenia.

    Dudian 18 octombrie 2012 12:16 Răspunde
  • Mi-e imi plac sloganul si logo-ul Elvetiei pt sunt exact cum vad eu tara asta: curata, precisa and with a little bit of
    glow 🙂

    Ralu 19 octombrie 2012 1:15 Răspunde
  • as vrea sa stiu daca acestetraduceri au fost facute de un traducator autorizat sau amator? sunteti la curent daca asunt folosite in varianta aceasta in limba romana?

    alisa 28 aprilie 2013 21:33 Răspunde
    • Eu le-am tradus, iar imensa lor majoritate nu sunt folosite in limba romana pentru ca Romania nu este o tara-tinta pentru foarte multe birouri de turism nationale.

      Imperator 28 aprilie 2013 21:41 Răspunde
  • MOLDOVA. DISCOVER TREASURES!

    DM 11 septembrie 2013 15:26 Răspunde
  • Turcia, Cehia, Slovenia, Elveția

    Cristian Cezar H 20 mai 2017 22:46 Răspunde

Lasă un răspuns la Ralu Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Destinatii