Tarom renunta la cursele de Tg. Mures, Suceava si Sibiu

Tarom.jpg

O veste nu prea buna… Taromul anunta inchiderea curselor de la Bucuresti spre Tg. Mures, Suceava si Sibiu cu incepand cu introducerea orarului de iarna (25 – 26 octombrie). Pana acuma, Taromul opera zilnic la Suceava si de 3 ori pe saptamana la Tg. Mures si Sibiu.

Mi se pare relativ ciudat ca Tarom renunta la curse interne. In general, aceste curse interne sunt scumpe (fiind rute necompetitive) si deci probabil sunt profitabile. Se pare insa ca nu sunt ca altfel nu mi-as explica renuntarea la aceste trei curse interne. Si sper ca vor fi reintroduse in sezonul de vara 2014.

Alte noutati de la Tarom (de data asta bune) ar mai fi de mentionat:

– pe rutele Bucuresti – Istanbul, pasagerii la clasa economy au dreptul la 2 bagaje de maxim 23 kg (deci, shopping !)

– pe ruta Bucuresti – Dubai, se poate lua un bagaj de maxim 30 kg (spre deosebire de 23 kg in cazul restului rutelor)

– este introdusa cursa Bucuresti – Praga (preturi de la 180 euro)

– cresc frecventele pe destinatiile Dublin, Chisinau si Sofia

 

Etichete:
Categorii:
Tips & Tricks

Comentarii

  • Alex spune:

    Un bilet pana la Suceava sau Iasi costa luna trecuta 133 eur, este absolut incredibil in conditiile in care un zbor Lisabona – Madrid sau Barcelona – Valencia costa cam 60 eur si se mai intreaba apoi de ce nu au grad de ocupare. Daca te duci la Londra sau Paris, cu siguranta vei iesi mai ieftin cu British Airways sau cu Air France decat cu Tarom. N-am vazut niciodata vreo promotie pe Barcelona sau Madrid, preturi de la 200 in sus, la Barcelona era 238, asa ca nu mai bine merg eu cu Lufthansa cu o scurta escala si dau 180? Ca sa nu mai vb de low-cost-uri…

  • Mihai spune:

    au o politica foarte ciudata ca sa nu zic falimentara, cel putin pe cursele interne,nu stiu cum ai putut sa-ti imaginezi ca vreo cursa tarom interna ar fi profitabila,cele trei mentionate cu atit mai putin; e nevoie de un management complet schimbat in cazul lor altfel ii urmeaza pe malev si e pacat fiindca pilotii si personalul de bord sint de calitate

    • Imperator spune:

      Mi se pare ciudat ca rutele interne ar fi neprofitabile. De fapt nu stiu exact de ce au anulat cursele pentru ca in principiu, ar trebui sa fie profitabile – de cate ori am zburat intern, avioanele erau pline pana la ultimul scaun, la un moment dat a trebuit sa zbor business class pana la Oradea ca nu mai erau locuri in avion la economy

      • mihai spune:

        gradul mediu de ocupare pe cursele interne a fost de 67% anul trecut,poate cursa de oradea e o exceptie,pentru a fi profitabile unui atr de 50 de locuri ii trebuie 75-77% grad de ocupare,ma rog,nu insist, in conditiile in care ai aproape monopol pe cursele interne sa nu fii in stare sa faci profit…inteleg sa ai probleme unde te bati cu low costul..

  • sorin spune:

    TAROM are preturile mai mici in comparatie cu British spre Londra. Restul sunt low-costuri si stim prea bine ca low-cost nu inseamna mai ieftin ci servicii mai putine, operarea pe aeroporturi aflate la mare distanta de Londra etc. TAROM are tarife foarte ok pentru un full service, iar pe intern le are mai mari pentru ca nu are concurenta. Sa zicem ca sunt duble fata de CFR, dar cat faci cu avionul si cat cu trenul?:) Cu masina nu mai vorbim…nu avem autostrazi, carburantul scump.

    TAROM si-a mai revenit cu privire la tarife, la conditiile de zbor. Insa, asa cum a scris si Cezar, este ciudat cum renunta la rute interne. Poate este o decizie ce tine de sezonul de iarna si cam atat. Poate au alte rute mai profitabile si au nevoie de avioane….

    • Alex spune:

      Am vazut preturi si de 180 eur la BA spre Londra, avand un orar mai bun de zbor decat Tarom si crede-ma ca au servicii extraordinare, daca ai zburat cu ei, trebuie sa stii, dar nu asta e problema, ca eu oricum nu sunt foarte pretentios, insa pe rutele interne este jale. Un bilet de tren dus-intors, luat cu vreo 2-3 saptamani iinainte pana la Iasi, de exemplu, costa vreo 130 lei, iar de avion 133 eur, deci nu este dublu…aproape de cinci ori…cu trenul faci 6 ore si ceva, cu avionul o ora, dar mai pune drumul pana la aeroport, trebuie sa fii cu vreo 2 ore inainte, dar ramai cu 100 eur in buzunar, pt. mine e ceva…nu mai spun ca poti sa mergi cu nasul, ii dai 30 – 40 lei maxim si stai si la clasa I…daca te descurici.

  • Ifrim Constantin spune:

    dar de IASI – LONDRA , programul de iarna nu zice nimeni nimic ?

  • Ifrim Constantin spune:

    Tarom schimba la Iași , zboară la Luton din noiembrie !

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Pin It on Pinterest