Zarurile au fost aruncate. Nu va mai exista cursa directa Bucuresti – Lisabona din 27 martie 2016

TAP Portugal - plecare

Astazi au tot zburat tot soiul de stiri contradictorii cu privire la soarta unicei curse Bucuresti – Lisabona operate de compania nationala portugheza TAP. Ma rog, stirile contradictorii care au tot bantuit au dovedit ca prin Lisabona e cam haos prin birourile TAP, intr-un final in seara asta, TAP Portugal a anuntat pe Facebook ca incepand din 27 martie 2016, nu va mai zbura la Bucuresti (ma rog, nici la Budapesta, Goteborg, Bruxelles, Roma, etc, dar asta ne intereseaza mai putin). E o decizie ciudata, in lumea aviatiei nu prea se iau decizii de taiere de rute peste noapte decat in caz de razboi sau faliment, dar ce e cert, TAP Portugal nu va mai zbura la Bucuresti.

Cei care au deja bilete cumparate vor fi contactati de TAP pentru rerutare, iar cei care nu au si vor sa mearga spre Lisabona nu cred ca vor astepta prea mult ca nu cred ca Wizz, Blue sau poate chiar Tarom vor rata o astfel de ruta.

Multumesc Teo de la Aeronews ca mi-a atras atentia.

Categorii:
Tips & Tricks

Comentarii

  • Nu înțeleg de ce cursele mergeau ff bine.

    Carmen 18 ianuarie 2016 22:19 Răspunde
    • Pentru ca Lisabona e o destinatie foarte faina si a fost promovata alaturi de Madeira, chiar si Capul Verde. Si se zbura in proportie de 90% cu TAP

      Imperator 18 ianuarie 2016 22:27 Răspunde
  • O sa intre un low cost imediat sunt sigur 🙂

    Daniel 18 ianuarie 2016 23:19 Răspunde
  • sper sa fie suficient de destepti ai nostri de la Tarom …. sau macar Blue…. Sper totusi sa nu fie Wizz…

    Razvan S 18 ianuarie 2016 23:48 Răspunde
    • Daca ma intrebi pe mine, principalul favorit este Wizz, urmat de Ryan, foarte putine sanse Blue si Tarom. Wizz are deja 2 curse spre Lisabona, din Budapesta si Varsovia, deci exista deja infrastructura necesara. In plus, datorita retragerii TAP si din Budapesta, probabil Wizz va creste instantaneu capacitatea.
      Ryan are hub la Lisabona, deci deja sunt acolo. Depinde de gradul de utilizare a avioanelor daca au capacitatea sa mai arunce un red-eye lung (9 ore cu tot cu turnaround) spre Bucuresti.
      Blue ar trebui sa incepea negocierile cu aeroportul din LIS, rezolvat probleme logistice la sol, in plus au de lansat 23 rute noi, nu cred ca au resursele la inca o ruta. Tarom… well, pana se misca Tarom…

      Imperator 19 ianuarie 2016 8:00 Răspunde
  • Cam așa e, clar Wizz și Ryanair au cele mai multe șanse, doar că am eu o chestiune personală cu Wizz în special….

    Răzvan S 19 ianuarie 2016 9:05 Răspunde
  • Nu ai fost un bun prezicator 🙂 . A intrat Blue Air.

    Laur 19 ianuarie 2016 14:24 Răspunde
    • Well, bravo lor 🙂

      Imperator 19 ianuarie 2016 14:35 Răspunde
      • Ohooo…. Bravo, bravo! Si chiar mai repede decat m-as fi asteptat!!
        Tarom inca se mosgandeste… 😀

        Razvan S 19 ianuarie 2016 14:41 Răspunde

Lasă un răspuns la Laur Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Destinatii