Eurolife – despre cum se face asigurarea, ce riscuri acopera (inclusiv COVID) si ce trebuie sa faci in caz de imbolnavire in strainatate

Asigurare calatorie

Va povesteam zilele trecute despre experimentul “cat de repede pot face o asigurare de sanatate la Eurolife”. Rezultatul a fost de 3:04 minute si am si pasat provocarea si la colegii de blogosfera de calatorii cu care am fost la Varna.

Deci, ca sa fie clar – eu mi-am facut asigurarea on-line aici –-> asigurari COVID. In plus, ai si o reducere de 10% pentru doua persoane asigurate, dar si un pret special pentru testul PCR pentru cei care fac asigurare Eurolife FFH in caz ca iti trebuie un test PCR in tara in care te duci. Si bonus, pentru ca ma citesti, ai un discount suplimentar de inca 10% folosind codul IMPERATOR10 in fluxul de achizitie.

Cum am zis, asigurarea se face extrem de repede si o poti face pe internet, chiar si in drum spre aeroport (sau chiar si dupa check-in), inainte de a decola, atunci cand iti dai seama ca upsss… nu ai asigurare. Pur si simplu intri pe linkul de mai sus, completezi cateva date, platesti cu cardul si esti asigurat.

 

Stiu, a face o asigurare este cel mai simplu lucru, intrebarea este ce obtii pentru aceasta asigurare. Sincer, nu stiu pe pielea proprie – desi am facut asigurari de ABSOLUT fiecare data cand am iesit din tara  (o data am facut si cand m-am dus la Ruse sa ma plimb prin centru si sa mananc o friptura 🙂 ), nu am folosit-o niciodata. Si sper ca voi continua sa nu o folosesc niciodata. Dar voi continua sa-mi fac asigurare de calatorie de oricate ori ies din tara.

Dar hai sa va dau mai multe amanunte despre cand si cum o poti folosi pentru ca m-am interesat direct la sursa.

 

INAINTE DE A PLECA IN CALATORIE

In cazul in care te imbolnavesti grav tu sau o ruda de gradul 1 si tu ai achitat deja pachetul de servicii turistice – vei primi banii inapoi

In cazul in faci un test anti-COVID (PCR sau antigen sau orice altceva) si iese pozitiv (stiu destui care se simteau perfect si cu 24 – 48 ore inainte de plecare si au descoperit ca sunt infectati), primesti banii inapoi. Si conform celor de la Eurolife FFH, s-au returnat sume cuprinse intre 900 euro si 2000 euro / persoana.

 

ODATA CE AJUNGI LA DESTINATIE

In cazul in care ti se intampla un accident – iti rupi piciorul, te intoxici cu ceva alimente si ajungi prin spitale. , De exemplu, Eurolife FFH a platit in 2021, 11,650 euro – valoarea unei interventii medicala pentru o glezna fracturata in Egipt. Da, 11,650 euro ! Cand am primit mailul cu detalii, am raspuns ca vedeti ca ati pus un “1” in plus. Nu, erau 11,650 euro (cat o masina noua) care au fost platiti pentru spitalizare, operatie si repatriere. O groaza de bani. O alta despagubire de “doar” 1830 euro a fost pentru un deget fracturat la picior in Republica Dominicana.

In cazul in care faci un test COVID si iese pozitiv. Poti merge in tari galbene de unde daca te intorci, e musai sa faci un test PCR inainte de a sosi in Romania. Sau iti cere compania aeriana (cum e Fly Dubai de exemplu). Sau iti cere tara prin care treci in tranzit (vezi Germania). Si, da, poti sa iei COVID-ul prin diverse locuri si e musai sa ramai cel putin 14 zile in carantina daca testul iese pozitiv (si in cazuri mai grave, sa ajungi la spital). Atunci Eurolife FFH iti plateste cazarea in locul de carantinare si eventualele diferente de pret la biletul de avion de retur, conform cu conditiile de calatorie.

In cazul ca te apuca durerea de dinti. Din proprie experienta, poate fi o tortura cumplita. Orice polita Eurolife FFH iti acopera si interventia de urgenta la un dentist.

Repatriere medicala si in caz de deces. In cazul in care trebuie sa fi repatriat in tara din motive medicale (eventual si cu avion medical specializat) sau in caz de deces, totul este acoperit.

 

CE FACI IN CAZUL IN CARE TI SE INTAMPLA CEVA

Am urmarit de-a lungul timpului discutii cu privire la cum se deconteaza spitalizarea sau interventiile in caz de nevoie. Mi se pare normal ca prefer acele asigurari care se inteleg si se deconteaza direct cu spitalul si nu trebuie sa platesc eu in prealabil (mai ales daca sunt sume mari) si apoi sa ma decontez la intoarcerea in tara cum am aflat ca este cazul altor companii de asigurare.

M-am interesat la Eurolife FFJ si am inteles ca in majoritatea tarilor lumii au loc decontari directe cu spitale. Asta nu inseamna ca au loc decontari directe cu toate spitalele lumii ci ca vei gasi in majoritatea tarilor spitale unde nu trebuie sa dai nici un ban pentru ca se deconteaza direct cu Eurolife FFH.

Exista un numar de urgenta in Romania +40 37 447 55 33 operat de partenerul Eurolife FFH numit Nova Ria24 Servicii care poate fi accesat 7 zile din 7, 24 ore din 24 din orice colt al lumii. Trebuie doar sa le furnizati numele, prenumele si CNP-ul (eventual si seria si numarul politei de asigurare daca le ai la indemana). Ei iti vor indica tot ce ai de facut, pe cine sa contactezi, ce sa faci in caz ca trebuie sa ramai in carantina, trebuie sa vina vreo ruda la tine, etc. Salveaza undeva numarul acesta si tine si polita la indemana (sau pe telefon).

 

EUROLIFE FFH ACOPERA TOATE TARILE PENTRU PROBLEME LEGATE DE COVID

Din nou, un lucru important. Am aflat de pe Facebook (deci, nu bag mana in foc) ca sunt asigurari care nu acopera imbolnavirea COVID in tari aflate pe lista galbena sau rosie. Am dat si eu telefoane la niste call center-ururi mai demult si m-au lamurit bustean, adica nu m-au lamurit deloc.

M-am lamurit insa ca cei de la Eurolife acopera problemele legate de COVID peste tot cu cateva exceptii de tari aflate in razboi – Siria, Yemen, Afghanistan, Israel si similare.

 

EXISTA TREI TIPURI DE ASIGURARI EUROLIFE

Pachetul Relaxat -> accidente, covid, dentist, transport de urgenta, repatriere si prelungirea sejurului ca te-au gasit pozitiv

Pachetul Echilibrat -> tot ce e mai sus plus riscuri legate de transportul cu masina: asistenta rutiera, reducerea fransizei la masina inchiriata plus asigurarea bagajelor

Pachetul Zen -> tot ce e mai sus plus anularea calatoriei din varii motive (inclusiv covidice sau alte probleme medicale)

 

Toate informatiile, dar si posibilitatea de a face o asigurare de calatorie o poti face aici –-> Asigurare Calatorie Si nu uitati aveti si cod de discount suplimentar prin introducerea IMPERATOR10.

 

Comentarii

  • tgorun spune:

    Asigurarile par a fi ok, dar am cateva observatii:

    – foarte greu poti selecta o tara, de ex. Spania, trebuie derulat pana acolo, fara sa poti face o filtrare pe baza primelor litere

    – nici o versiune de asigurarare nu acoprea asistenta rutiera

    – nu gasesc nicaieri clar pe site clar care sunt conditiile de asigurare si mai ales cele de despagubire, de ex. in ce conditii se poate anula calatoria pt. Pachetul Zen sau cu cat timp inainte poate fi achizitionat acesta

    • Imperator spune:

      1. La mine a mers.
      2. Se asigura doar in cazul in care la mijloace de transport alegi ca mergi cu masina ta.
      3. La Zen, trebuie cu 21 zile inainte de a incepe calatoria. Termenii apar dupa ce alegi un pachet.

    • Mihaela spune:

      Buna, In site exista functia de cautare, poti tasta primele litere ale tarii de destinatie si iti apar.
      Cum a raspuns si Imperator, asistenta rutiera este pentru inclusa pentru deplasarea cu masina personala si pentru a fi afisata este necesar sa alegi ca mijloc de transport: masina personala.
      Pachetul Ze, cu acoperirea Storno trebuie achizitionat cu minim 21 de zile inainte de data plecarii in calatorie.
      Sper ca am fost de ajutor 🙂

  • Adi S. spune:

    Nu e valabila partea cu reducerea fransizei. Am crezut ca e vorba de destinatie si am incercat 3 – Mexic, Egipt si Grecia. Doua destinatii pe alte continente si una in Europa. Degeaba, indiferent de tipul pachetului in dreptul punctelor „asistenta rutiera” si „reducerea fransizei la masina inchiriata” este cate un X.

    • Imperator spune:

      Asistenta rutiera este pentru masina ta personala, nu pentru cea inchiriata. Trebuie sa alegi la mijlocul de transport ca mergi cu masina si probabil este valabil doar pentru Europa, ca e extrem de putin probabil sa mergi cu masina ta in Mexic sau Egipt.

      Relativ la reducerea fransizei, este inclusa in pachetul zen daca alegi avion + masina inchiriata ca mijloc de transport. Asistenta rutiera este in general oferita de firma de la care inchiriezi masina.

      • Mihaela spune:

        Buna,

        Mihaela de la Eurolife FFH aici. 🙂 Asistenta rutiera este valabila pentru masina personala sau masina cu care ai plecat din Romania (personala sau imprumutata de la prieten/ruda/compania la care lucrezi), mai putin masinile inchiriate de la companiile de rent a car din Romania (inclusiv autorulote inchiriate).
        Referitor la reducerea fransizei, acoperirea este valabila pentru masinile inchiriate in tara de destinatie si devine disponibila in site doar la selectarea mijloacelor de transport: avion+masina inchiriata. Cu drag!

  • Dan spune:

    Cat timp este valabil codul IMPERATOR10 ?

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Pin It on Pinterest