Cine esti si de ce citesti acest blog ? O noua cercetare de piata a blogosferei

Standout research.jpg

Cum azi e duminica si aveti ceva mai mult timp liber, v-as ruga sa participati la cercetarea de piata efectuata de prietenii de la Standout. Cititorii mai vechi ai acestui blog (si a altora) poate isi aduc aminte ca o cercetare similara a avut loc si anul trecut. De ce este importanta ? In primul rand, pentru mine ca inteleg mai bine cine sunteti si cum ati ajuns pe acest blog. Pentru blogosfera, in general despre cat de influenta e din punct de vedere marketing. Iar nu in ultimul rand pentru Minxieee sa isi faca lucrarea lucrarea de dizertatie.

Si pentru ca eu sa nu raman nelamurit, blogosfera sa nu ramana cercetata, iar biata fata sa nu ramana cu masterul neterminat, va rog sa va rupeti 5 minute si sa bifati raspunsurile la intrebari. Pentru a participa la sondaj, puteti da click pe bannerul de sub bara „Imperator travel”.

Multumesc si o duminica placuta !

Categorii:
Diverse

Comentarii

  • Done. 🙂

    Cami G. 20 mai 2012 11:32 Răspunde
  • Done 🙂
    Doar ca linkul te duce la inregistrare pe siteul de sondaje. Bannrul are linkul corect.

    Aron 20 mai 2012 11:48 Răspunde
    • Multumesc de atentionare. Eu am trecut prin cercetare sa vad intrebarile si probabil exista un cookie care ma impiedica sa intru a doua oara. Am scos link-ul acela, va rog sa apasati pe banner 🙂 Mersi

      Imperator 20 mai 2012 11:56 Răspunde
  • Salut. Cum fac si eu un astfel de survey la mine pe blog? Exista un tipar anume? Sau te cauta ei?

    Amon 21 mai 2012 8:01 Răspunde
  • Completat de cateva zile (de cand a aparut link-ul).
    roaga-i pe cei de la Standout sa faca si ei un minim de efort sa puna mai multe categorii la ocupatii sau macar sa lase un altele sau posibilitatea de a completa. acum e fooarte restrictiva lista lor si sunt multi care nu se regasesc – afecteaza rezultatele

    dan 21 mai 2012 10:21 Răspunde

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Destinatii