Compania poloneza Eurolot va lega Cluj-Napoca si Chisinau de Varsovia

Eurolot.jpg

Acum cateva zile, s-a anuntat ca legaturile aeriene ale Varsoviei cu tinuturile romanesti (atat de Est, cat si de Vest ;)) se vor multiplica. Daca pana acum singurul zbor Romania – Polonia era asigurat de compania nationala LOT prin zboruri Bucuresti – Varsovia, iata ca de la sfarsitul lui octombrie, subsidiara LOT numita Eurolot va lega Varsovia de Cluj-Napoca si Chisinau.

In primul rand cine este Eurolot ? Eurolot este o subsidiara a companiei nationale LOT care zboara pe distante scurte – atat zboruri interne, cat si zboruri spre destinatii apropiate Poloniei. Spre deosebire de compania-mama, Eurolot are doar avioane mai mici ca dimensiuni – Embraer 175 (de productie braziliana) si Bombardier Q400 (de productie canadiana) care pot transporta sub 100 de pasageri pe distante de pana la 1000 km.

Noile zboruri anuntate vor incepe sa fie operate din 26 octombrie 2014 (Chisinau) si din 27 octombrie 2014 (Cluj-Napoca). Spre Chisinau se va zbura de 4 ori pe saptamana (luni, miercuri, vineri si duminica), iar spre Cluj-Napoca, vor fi 6 zboruri pe saptamana (zilnic exceptand duminica).

Biletele pot fi deja achizitionate de pe site-ul Eurolot. Pentru zborurile Cluj – Napoca – Varsovia, tariful pentru un zbor dus intors este de 200 euro (pentru zboruri pana spre sfarsitul lui decembrie) si de 250 euro (pentru zboruri dupa perioada Craciunului, inclusiv ianuarie). Pentru zborurile Chisinau – Varsovia, tariful pentru un zbor dus-intors  este de 225 euro (in cazul a cateva zile prin noiembrie, chiar 200 euro), iar dupa perioada Craciunului, pretul creste la 250 euro. Eurolot nu este o companie low-cost, deci in tariful include si transportul unui bagaj de cala si probabil ceva snack-uri.

Comentarii

  • Excelenta veste, acum dupa Suedia din Cluj. Sa vina si un Istanbul de la Cluj….si, poate un Porto…ma rog, prea mult.

    Victor 29 august 2014 18:55 Răspunde
    • Stiu ca Turkish a evaluat curse Istanbul – Cluj, dar pentru un motiv care imi scapa au ales Constanta care merge oribil. Probabil cand vor renunta la Constanta, vor deschide Clujul. Porto iti zic ca sigur nu in urmatoarele 3 decenii 🙂

      Imperator 29 august 2014 20:42 Răspunde
      • S-au gandit, probabil, ca sunt tatarii aia in Dobrogea, care ar fi posibil sa mai aiba rude prin Turcia, cine stie…

        Alex 30 august 2014 12:10 Răspunde
        • Nu neaparat, au sperat ca sa atraga calatorii intercontinentali din Constanta care sa nu mai mearga la Bucuresti. Aparent nu sunt asa de multi pe cat spera TK. Anul trecut au terminat cu un LF de 46%, de aceea au cuplat zborul de Constanta cu Varna ca sa-l salveze. Se pare ca nici combinatia asta nu merge grozav.

          Imperator 30 august 2014 15:58 Răspunde
  • Faliment clarrr:))))….200 euro fff mult pt un zbor low cost din Cluj…..cine o sa mearga cu ei:)))….cand din Budapesta zboara wizzair la varsovia si sunt zboruri la 10000 forinti…adica 40 euro:)) …..la fel a facut si tarom cu,cursa Cluj-Praga….iar acum cursa nu mai exista

    stelian 29 august 2014 19:06 Răspunde
    • Dimpotriva, va fi probabil una dintre cele mai profitabile rute ale Eurolot daca o vor exploata bine. Eurolot nu este low cost (culmea, nu toate companiile aeriene ale lumii sunt low cost) si este feeder pentru LOT, In conditiile in care unica companie de conexiune de pe CLJ este Lufthansa, Eurolot / LOT isi va taia partea leului din traficul de business si chiar si de leisure, acoperind in mod evident Europa de Nord si va fi o alternativa probabil mai ieftina pentru transcontinentale. Nu am prea inteles cursa Cluj – Praga, chiar nu am inteles-o, dar Eurolot va face o groaza de bani.

      Imperator 29 august 2014 20:41 Răspunde
  • Eu te pot contrazice….lumea din cluj,sau lumea din ardeal prefera sa mearga in Budapesta pt zboruri trans-atlantice…..pt ca distanta pana la budapesta ii mica…eu de ex fac 3 ore cu masina pana la budapesta….

    stelian 30 august 2014 12:06 Răspunde
    • Au existat 6000 de oameni care au zburat transatlantic plecand de pe CLJ airport anul trecut. Imensa majoritate cu LH. E un numar care pare interesant pentru orice companie aeriana. In conditiile in care pe CLJ opera o singura companie aeriana. Chiar daca iei jumatate din acest numar, luand in considerare o crestere normala de 20 – 25%, tot ajungi la un pontential de 3500 – 4000 pt Eurolot din totalul de 26,000 locuri pe care le are. Si asta doar pe zborurile transatlantince.
      De aceea si TK s-a uitat cu atentie la CLJ. Si poate inca se mai si uita.

      Imperator 30 august 2014 15:56 Răspunde

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Destinatii