WIZZAIR: Poti acum sa cumperi mai multe bilete de avion pe aceeasi ruta, folosind acelasi nume.

Wizz Air continua sa inoveze in ceea ce priveste serviciile si astazi a venit cu o idee noua. Ai de gand sa mergi undeva cu niste prieteni, dar nu stii exact cine va veni si ai dat peste niste preturi foarte tari ? De acum inainte, poti cumpara pana la 9 bilete de avion furnizand doar numele tau. In plus, oferta asta va fi de ajutor si pentru agentiile de turism care organizeaza tururi sau sejururi intr-o anumita perioada si inca nu s-a inscris toata lumea. Cum functioneaza ?

Simplu, iti faci rezervarile on-line normal, cumperi mai multe bilete deodata si la toate dai numele tau. Apoi optezi pentru serviciul „Flexible Travel Partner” care, atentie, costa 47 lei / pasager / zbor. Mai precis, trebuie sa bifezi „Voi adauga un nume mai tarziu”. Din momentul achizitionarii biletului pana la momentul check-in-ului (adica pana la 3 ore de ora de decolare a avionului !), poti sa inlocuiesti numele tau cu numele prietenului confirmat si esti gata de zbor.

Atentie, trebuie sa optezi pentru acest serviciu INAINTE de a termina rezervarea / cumpararea biletului. Dupa ce ai cumparat biletul, nu mai poti schimba numele decat platind taxa obisnuita de schimbare a numelui.

Pentru mai multe informatii si lamuriri, arunca o privire aici.

Categorii:
Tips & Tricks

Comentarii

  • E rusinos sa ascunzi o informatie publica.
    Serviciul este disponibil pentru o taxă de 10 euro /pasager /zbor.

    Dan 15 septembrie 2017 20:45 Răspunde
    • Ar fi perfect daca ai stii sa citesti in romaneste, dar aparent nu stii. Fa rapid un curs de citit in limba romana si apoi reciteste articolul. Ai avea niste surprize

      Imperator 16 septembrie 2017 12:41 Răspunde
    • Care e diferenta intre 47lei/sens si 10€/sens? Bine…cursul de schimb destul de mare al wizz, dar nu te opreste nimeni sa faci plata in € la cursul bancii.

      Alex 16 septembrie 2017 14:39 Răspunde
  • sunt bine venite orice servicii noi, mai ales schimbarea bagajului…
    Dar, din punct de vedere a serviciului cu clientii, lasa de dorit…cateodata parc a se vede ca e o companie est-europeana , incearca sa-ti ia banii din orice. ieri de exemplu, nu a functionat website-ul corespunzator, nu se puteau face checkin-uri online, rezervari..etc..
    Ar fi putut sa puna un mesaj pe site, in legatura cu aceasta problema. sau pe Facebook, unde toata lumea le scria si puneau comentarii legat de acest lucru. Dar nimic. Probabil au preferat sa lase clientii sa sune la numarul de telefon ( 1 Euro/minut… )…

    Lucian 17 septembrie 2017 11:14 Răspunde

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Destinatii