Din 28 octombrie, Laudamotion zboara de la Viena la Bucuresti

Laudamotion

Nu stiu daca ati auzit pana acum de compania Laudamotion, dar sa stiti ca e vorba de vechiul Fly Niki, re-cumparat de fostul pilot de Formula 1 de la Air Berlin care a dat faliment si pe care s-a gandit sa-l reconstruiasca cu un alt nume in parteneriat cu Ryanair (care a cumparat o parte din noua companie, se pare ca la un moment dat o s-o cumpere pe toata, dar sa mai vedem). Daca nu stiti povestea lui Niki Lauda si a companiilor sale aeriene, iata pe scurt. Cine e Niki Lauda ? Un fost pilot celebru de Formula 1 unde a si castigat titlul de campion mondial in 1975, 1977 si 1984. S-a retras in glorie in 1985 si s-a apucat de aviatie. Deci, iata povestea.

Niki Lauda fondeaza Air Lauda, o companie aeriana austriaca cool. Austrian Airlines nu-i pasa.

Niki dezvolta Air Lauda care fura rapid din pasagerii lui Austrian Airlines. Austrian Airlines se enerveaza.

Austrian Airlines il intreaba pe Niki daca vrea sa ii vanda Lauda Air. Niki zice „ja” si Austrian Airlines cumpara Lauda Air.

Austrian Airlines habar n-are ce sa faca cu Lauda Air si o inchide.

Cu banii de la Austrian Airlines, Niki deschide o companie low-cost numita Fly Niki care mananca din cota de piata a Austrian Airlines. Austrian Airlines se enerveaza.

Niki ii vinde lui Air Berlin pe Fly Niki, iar Air Berlin este cumparata de Etihad care face rahatul praf atat din Air Berlin, cat si din Fly Niki. In continuare, Austrian Airlines este enervata.

Air Berlin da faliment, iar Niki cumpara Fly Niki pe pret de solduri. Austrian Airlines se inflameaza.

Niki anunta ca nu-i mai place numele de Fly Niki si compania este reboteza Laudamotion. Cum Niki nu are chiar toti banii sa dea drumul la o companie aeriana (sau nu are chef sa-i bage), Ryanair sar imediat si cumpara instantaneu 25% (cica, vor sa cumpere pana la 75% din companie, sa-i lase restul lui Niki). Aeroportul din Viena dupa ce ani de zile a rezistat sa accepte companii low-cost (exceptand Fly Niki), da jos chilotii si ii accepta pe Wizz Air. Evident si pe Laudamotion (zis si Ryanair Austria). Austrian Airlines cred ca e rosu de furie, dar ii si cam tataie fundul.

 

Cam asta e povestea. Dar stirea este ca Laudamotion va zbura incepand din 28 octombrie de la Viena la Bucuresti (si retur) dupa urmatorul program

Luni – sambata

Viena – Bucuresti 13:15 – 15:50

Bucuresti – Viena 16:35 – 17:15

 

Duminica

Viena – Bucuresti 6:10 – 8:45

Bucuresti – Viena 9:30 – 10:10

Ruta Bucuresti – Viena este deservita insa deja de vreo 7 curse pe zi ale Tarom si Austrian Airlines. Fly Niki a zburat la un moment dat si ei, dar au renuntat pentru ca exista mult prea multa capacitate pe ruta asta – nici Tarom si Austrian nu isi prea umple avioanele, dar nici unul nu vrea sa mai taie din curse. Acuma, vine si a opta cursa. Sa vedem cum o sa mearga – orele de zbor sunt relativ OK. Ceea ce ma mira insa este de ce nimeni nu deschide vreo cursa Bucuresti – Salzburg sau Bucuresti – Innsbruck si toti se concentreaza doar pe Bucuresti – Viena (evident, ca e trafic, dar nu destul).

Daca vreti sa intrati pe site-ul Laudamotion, o sa descoperiti ca e site-ul lui Ryanair pe nemteste. Asa ca daca vreti bilete, intrati direct pe site-ul Ryanair si luati de acolo. Biletele cele mai ieftine le gasiti la 20 euro one-way (evident, plus bagaj si ce alte servicii va mai doriti). Preturile Tarom si Austrian se invart undeva pe la 100 (la promotie), 100 si ceva de euro (in mod normal).

Sursa stire

Sursa orar

Categorii:
Tips & Tricks

Comentarii

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Pin It on Pinterest