Noile rute TAROM sunt deja la vanzare: Bucuresti – Sibiu, spre Paris din Cluj si Timisoara si altele

Tarom

Acum cateva saptamani, va anuntam ca au aparut in sisteme noi rute ale Taromului. Dupa ani de zile in care de abea aparea cate o ruta pe an (si se renunta la vreo 10), iata ca aproape miraculos, ne trezeam cu o ploaie de rute noi. Din tot ce am anuntat atunci intre timp s-au confirmat toate cele intra-Uniunea Europeana, cele 4 extra-comunitare nefiind inca puse la vanzare – se va zbura in afara Spatiului Unic si trebuie aprobari guvernamentale si multe alte hartii de semnat. Va voi anunta la momentul oportun, mai ales ca sunt si niste rute super super faine (Odessa, Tbilisi, Erevan si Baku), dar pana atunci hai sa vedem noile rute cu amanunte

 

 

 

 

Bucuresti – Sibiu (o ruta asteptata de multi). 3 ori pe saptamana (miercurea, vinerea, duminica), preturi incepand de la 40 euro dus-intors. Primul zbor: 15 iulie 2018

Bucuresti – Sibiu 7:50 – 8:35

Sibiu – Bucuresti 20:10 – 20:50

 

Sibiu – Stuttgart. 3 ori pe saptamana (miercurea, vinerea, duminica), preturi incepand de la 110 euro dus-intors. Primul zbor: 15 iulie 2018

Sibiu – Stuttgart 9:25 – 10:25

Stuttgart – Sibiu 16:20 – 19:20

 

Timisoara – Chisinau, 3 ori pe saptamana (marti, joi, sambata din Timisoara, luni, miercuri si vineri din Chisinau), preturi incepand de la 100 euro dus-intors. Primul zbor: 2 iulie 2018

Timisoara – Chisinau 3:50 – 5:30

Chisinau – Timisoara 23:30 – 1:15 (o zi mai tarziu)

 

 Timisoara – Paris CDG, 2 ori pe saptamana dus (martea, sambata), o singura data retur (joia), preturi incepand de la 230 euro dus-intors. Primul zbor: 17 iulie 2018

Timisoara – Paris 14:35 – 16:15

Paris – Timisoara 17:25 – 21:15

 

Timisoara – Stuttgart, 3 ori pe saptamana (miercurea, vinerea, duminica), preturi incepand de la 120 euro dus-intors . Primul zbor: 15 iulie 2018

Timisoara – Stuttgart 14:50 – 15:35

Stuttgart – Timisoara 11:10 – 14:00

 

Chisinau – Constanta, 3 ori pe saptamana (duminica, marti, joi din Chisinau si luni, miercuri, vineri din Constanta), preturi incepand de la 99 euro dus-intors. Primul zbor: 2 iulie 2018, e zbor sezonier pe timp de vara.

Chisinau – Constanta 22:50 – 23:50

Constanta – Chisinau 0:15 – 1:20

 

Satu Mare – Constanta, 2 ori pe saptamana (martea si vinerea), preturi incepand de la 80 euro dus-intors. Primul zbor: 2 iulie 2018, e zbor sezonier, pe timp de vara

Satu Mare – Constanta 9:00 – 10:40

Constanta – Satu Mare 11:05 – 12:45

 

Cluj – Napoca – Paris CDG, 1 data pe saptamana (Cluj – Paris – joia) si 2 ori pe saptamana (Paris – Cluj; martea si sambata), preturi incepand de la 220 euro dus-intors. Primul zbor: 17 iulie

Cluj – Paris 14:25 – 16:35

Paris – Cluj 17:05 – 20:25

 

Toate aceste rute noi sunt posibile datorita faptului ca in sfarsit, Tarom a mai achizitionat 2 avioane. Cele 2 luate anul trecut in leasing de fapt inlocuiau avioanele lor mari, A310 retrase in toamna lui 2016, dar in fine, dupa ani si ani, asistam la o expansiune a flotei si deci si a rutelor. Celor 2 avioane noi sosesc maine (8 iunie 2018) in tara si voi fi prezent la eveniment pe aeroportul Otopeni. Sa fie intr-un ceas bun si sa dea drumul repede si la Odessa, Tbilisi, Erevan si Baku !

 

 

Categorii:
Tips & Tricks

Comentarii

  • Asta se intampla atunci cand Wizzair tocmai se mandreste cu o flota de 100 de avioane!

    Antal 7 iunie 2018 21:08 Răspunde
    • Sunt lucruri diferite. Wizz este o companie privata americana, Taromul este o companie de stat romaneasca.

      Imperator 7 iunie 2018 22:14 Răspunde
      • Americană?

        ik 8 iunie 2018 1:20 Răspunde
        • Yap, este investitia fondului de investitii Indigo https://en.wikipedia.org/wiki/Indigo_Partners

          Imperator 8 iunie 2018 8:38 Răspunde
        • Holding stake in înseamnă că deține acțiuni, nu că e majoritar
          Cum este și făcută diferența in articol intre companiile la care au controlling interest și cele la care doar dețin participație.
          Compania mama este înregistrată în Jersey, ceea ce înseamnă că acționarii principali pot fi de oriunde 🙂
          Și dacă erau principalii acționari, nu însemna că e companie americana. De exemplu și a doua banca din Spania, bbva, are cel mai mare acționar (cu doar 2,8%) un fond de investiții al societe generale, ceea ce n-o face banca franceza.
          In concluzie, sa zicem că sunt unguri, ceea ce ar durea mai tare in comparația cu Tarom 🙂

          ik 8 iunie 2018 10:55 Răspunde

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Destinatii