Un februarie de neuitat – la Dream Hotel Grand Tacande in Tenerife

Imagini Playa de las Americas: Dream Hotel Grand Tacande

Am picat intr-o frumoasa dupa-amiaza de februarie in Tenerife la Dream Hotel Grand Tacande… Acasa era sa nu mai decolez datorita zapezii, in plus am zburat de m-am plictisit via Amsterdam si Madrid… In schimb, din momentul in care am pus piciorul pe insula, totul era sters cu buretele… era soare, era cald, iar briza facea ca palmierii sa dea din cap in semn de Benvenido ! A fost un sentiment special de bine…

Drumul de la aeroport pana la hotelul din Costa Adeje a fost relativ lung. Eu am aterizat pe Tenerife Norte, aeroportul cu o funesta faima – e locul unde a avut loc accidentul aviatic cu cel mai mare numar de morti din lume (1977, pe pista micului aeroport s-au ciocnit doua Jumbo Jet-uri ale Panam si KLM, inregistrand 583 victime) si de acolo am luat un taxi spre statiunile aflate in sud. Da, stiu, mai exista si un aeroport in Sud – Tenerife Sur – Reina Sofia, dar asa au fost sa pice zborurile… Oricum, nu mi-a parut rau – traseul este spectaculos, intre mare si munte, admirand miile de dezvoltari imobiliare de pe insula (banuiesc ca si pe acolo, i-a lovit intre timp falimentul).

Dar trecerea de la bine la excelent am inregistrat-o de abea cand am ajuns in hotel. Si mai ales cand i-am vazut curtea interioara… Eram in Tenerife, era februarie, erau 20 de grade, iar locul era fabulos ! Nu degeaba in numele extrem de lung al stabilimentului era si expresia “Dream Hotel”.

Ei bine, unii sunt norocosi… am fost in Tenerife la un curs de pregatire, sau de training cum i se spune pe afacereza. Iar hotelul care a gazduit trainingul a fost extrem de demotivant… cum poti sa te concentrezi la ce se discuta acolo cand afara e asa de frumos…!

In fine, hai sa trec putin in revista hotelul… Camera era ok, nu pot sa zic insa ca m-a dat pe spate… Poate si pentru ca vederea era undeva la dos, cum ieseam descult in balcon, vedeam cativa palmieri, nu si albastrul piscinei, dar era ok. In schimb, curtea facea toti banii – larga, generoasa, plina de vegetatie exotica. In plus, puteai sa te bucuri de panorama patio-ului din diverse unghiuri – balcoane, terase sau daca te urcai cu liftul cu pereti transparenti pana in varful hotelului. In curte, era si o tabla de sah gigant, dar nu am vazut prea multi doritori de sportul mintii… ci mai degraba mai multi doritori de soare, de zacut pe malul piscinei si de baut Dorada, principala bere tenerifeza.

Arhitectura hotelului era placuta, vag maura, dar fara sa dea in excese… deasupra curtii interioare erau insa niste palate cu porticuri care intregeau peisajul… iar daca te intorceai spre hotel, nu puteai sa nu observi muntii vulcanici ai insulei.

Sincer, era asa de frumos incat puteai sa ramai in hotel tot sejurul…. Dar evident ca pierdeai mult… Costa Adeje, statiunea unde se afla hotelul este o statiune marina tipica cu ce te poti astepta – cluburi, restaurante, mall-uri, magazine si multi maghrebieni care se chinuiau sa vanda electronice tax-free, deci nu ceva iesit din comun. Plaja in schimb este placuta cu umbrelute din frunze de palmier, iar florile de pe faleza, absolut superbe… Evident, nu am petrecut prea mult timp in Costa Adeje, cand am avut timp, am tulit-o fie in Playa de las Americas, fie am inchiriat o masina si am facut un tur al acestei insule superbe… dar despre Tenerife o sa scriu cu alta ocazie…

Pana atunci, va las sa va delectati cu poze… Doar cu niste mici informatii:

Cum ajungi in Tenerife

Baga un low-cost (Blue Air sau WizzAir) pana la Barcelona, iar de acolo cu Vueling sau Ryanair. O alta optiune este tot cu Blue Air, WizzAir sau EasyJet pana la Madrid si de acolo cu Ryanair pana in Tenerife Sur. Nu sunt unicele posibilitati, trebuie doar sa cauti si sa fi inventiv. Daca vrei sa mergi numai cu RyanAir din Constanta via Pisa, poti sa gasesti si oferte care sa te duca pentru vreo 19 euro (one-way pana in Tenerife !)

Dream Hotel Grand Tacande

Dream Hotels Grand Tacande Adeje este parte din reteaua “Dream Hotels”. Site-ul hotelului este: https://www.dreamplacehotels.com/index.aspx?secc=/h/hoteles/grantacande#top Tarifele pe site-ul hotelului incep de la 177 euro dubla. Verifica cu o agentie de turism pentru preturi mai prietenoase, poti gasi oferte mai bune.

poza din avion - orasul Santa Cruz

Aterizarea in Tenerife… e soare ! e cald !

Vedere din avion

Imagini Adeje: Dream Hotel Grand Tacande

Camera, larga, aerisita

Care are si un balconas

Micul dejun in Playa

Micul dejun… doar o mica parte, nu va speriati !

plin de fructe exotice

Coridoare hotel

Pe coridoare

Piscina privata

Zona speciala a hotelului … cu piscina proprie

Playa de las Americas

Plaja din Costa Adeje

Plaja la Oceanul Atlantic

Terasa plina cu flori in Tenerife

Flori rosii

Piscina hotel Tenerife

La apus de soare

Piscina Playa de las Americas

Apus de soare in Playa de las Americas

Bere Dorada

Ce poate pica mai bine ca o bere Dorada ?

Categorii:
Cazare · Europa · Spania

• badge® spune:

Luna trecuta am prins prin booking.com o cazare bestiala in buricul targului ( http://www.alfaapartment.com/ ).
    Sunt niste apartamente in centru, la noi a fost 40 euro/apart.in conditiile in care au fost chiar 2 camere + bucatarie + terasa. Parcarea costa 12 euro/zi si este acoperita. Succes!

• Andrei spune:

E mai greu sa legi 2 zboruri Ryanair Constanta – Pisa si Pisa – Tenerife din cauza programului de zbor in ambele cazuri ( solutia e sa ramai prin Pisa 1-2 zile la dus si al intors)

Easy jet pina la Madrid si Ryanair de acolo e cea mai convenabila ( zboara in fiecare zi ), plus ca zbourile le poti scoate in 70-80 euro fara bagaj de cala . Prin Barcelona e mai complicat , daca nu ma insel low-costuri

• Anonymous spune:

superb, ma batuse si pe mine gandul sa merg, mai ales ca sunt in Valencia. am gasit bilet din Madrid pt 2 persoane 120 eur pana in Tenerife……am zis ca o sa merg, dar merg 1 luna, inchiriez un apartament si stau o luna……sa apuc sa vad tot

Eu am fost in iunie, dar am luat biletul din Germania-450 euro biletul si avea inclus zborul Stuttgart-Teneife, transport aeroport hotel si 7 zile cazare hotel 4 stele, demipensine, am fost cazati la Sol Tenerife, stiu ca ei aveau oferta 80 euro noaptea si la 5 nopti primesti inca 2 cadou…oricum Tenerife este un loc minunat si imi dores sa ma duc si in iarna asta
    Gabi

• alina spune:

Poti gasi in Tenerife si cazare gratis daca participi fara nici o obligatie la o prezentare time sharing.

Caut intr-una bilete pentru Tenerife si nu gasesc zboruri pe timpul zilei, adica se ajunge noapte si eu sunt cu doi copii mici.Nu stiu cum sa fac.Daca apelez la charter trebie sa cumpar si cazarea de la agentie.

Puteti sta gratis in Tenerife la 4 stele daca participati la o prezentare time sharing.Eu asa am stat acum sapte ani.Am vazut oferta si acum pe http://www.cazaregratistenerife.ro
    Vreau sa merg si anul viitoe dar nu am gasit zboruri bune, toate scumpe, legaturi proaste la ore nepotrivite.Aveti idee de zboruri bune din Bucuresti.

• Maria spune:

Eu merg in Tenerife in luna octombrie cu familia la aceasta cazare gratuita. Sper sa fie totul bine.

Stam 5 ore la Barcelona la dus si 4 la intors prin Valencia. Varianta de zbor mi-a fost recomandata de cei de la http://www.alltenerife.ro

Masina am inchiriat de la Plus Car. O luam din aeroport si speram sa ne descurcam sa vizitam insula.
    Este si un tur cu ghid in limba romana in jurul insulei in care ne-am gandit sa mergem daca ni se pare prea complicat cu masina

• Imperator spune:

Am auzit extrem de multe povesti horror despre excursii gratuite in Tenerife (si nu numai cu romani, ci si cu englezi, scandinavi, nemti). Mie imi miroase a tzapa.

• Alexandra spune:

Buna,Imperatorule!Pe noi doi ne intereseaza sa stam la camping,s-au mai schimbat cumva variantele de zbor low cost?Sa nu stam mai mult de1 zi intre avioane.Stii ceva despre camping-urile din Tenerife?Am pleca prin decembrie.Te salut,numai bine!

• Imperator spune:

Nu prea stiu multe despre campinguri, dar presupun ca or exista prin afara sau marginea oraselor.
      Despre low-costuri, studiaza aici: https://en.wikipedia.org/wiki/Tenerife-South_Airport
      La prima vedere, vad ca Easyjet zboara la Roma Fiumicino (atentie, low costurile care zboara la noi aterizeaza in Ciampino), Milano Malpensa (unde zboara Wizz si Ryan din Bucuresti), Geneva (unde zboara Wizz).
      Ryanair zboara spre Tenerife din urmatoarele aeroporturi deservite din Bucuresti: Barcelona (Wizz si Blue), Beauvais (Wizz si Blue), Bergamo (Wizz, Blue, Ryan), Charleroi (Wizz, Ryan), Koln / Bonn (Blue), Dublin (Ryan), Eindhoven (Wizz), Liverpool (Blue), Madrid (Wizz, Blue, Ryan), Pisa (Wizz), Valencia (Wizz si Blue). Vezi care combinatie va coafeaza 🙂

• […] la un curs de pregatire si am stat intr-un hotel de lux. Daca aveti bani, vi-l recomand, se numeste Dream Hotel Gran Tacande si se afla in Costa Adeje. In rest, puteti gasi o serie intreaga de oferte – atat la agentiile […]