Despre “Blind Holiday”, vacanta-surpriza, acum si in Romania

Blind holiday

Acum cateva zile, vedeam pe diverse pagini de internet lansarea unui nou concept de vacanta – “Blind Holiday”. Auzisem eu ceva despre conceptual asta, dar inca nu-l vazusem lansat in Romania ca oferta comerciala. Personal, am fost “supus” la un moment dat la ideea de “blind holiday” cand am ajuns fara sa stiu in Franta, la Paris si la Bordeaux. A fost, de fapt, o excursie cu cativa bloggeri pentru lansarea Vivolis, iar excursia a fost organizata in complicitate cu Air France. Adica, ne-am dus la aeroport la ora indicata fara sa stim destinatia. Ma rog, o cam stiam, ca ni se spusese ca ne vom duce la biroul de inregistrare a Air France si era la mintea cocosului ca urma sa zburam cu ei :). Era atunci evident ca vom zbura la Paris (singura legatura a Air France din Bucuresti e spre Paris), dar habar nu aveam care era destinatia finala – si a fost o excursie excelenta si, poate, datorita faptului ca nu stiam destinatia, asa ca totul a devenit mai interesant.

Nu a fost singura data cand am auzit de “blind holiday”. Amicul Tudor Popa a fost acum cativa ani invitat de o agentie intr-un weekend “blind” si, judecand dupa articolul lui, calatoria a fost mai frumoasa nu numai datorita destinatiei (Roma), ci si faptului ca a fost o surpriza si a aflat destinatia de-abia la aeroport.

Ei bine, desi celor cativa dintre noi, care am experimentat ideea de “blind holiday” sau “vacanta surpriza”, cum vreti sa-i spuneti, le-a placut mult, nu am vazut ideea aplicata ca oferta comerciala pentru oricine, ci doar ca proiecte de bloguri. Asa ca am fost chiar surprins placut cand cineva a luat ideea si a lansat-o pe piata. Pentru ca e o idee faina, curajoasa si dovedeste creativitate intr-o industrie in care, in general, inovatiile vin din “descoperirea” unor noi destinatii si mai putin din dezvoltarea de pachete surprinzatoare si iesite din comun. Personal, habar n-aveam de idee, asa ca m-am bucurat ca oamenii de la Paralela 45 au pus-o in aplicare.

Cum functioneaza? Optezi pentru o vacanta la preturi de 299, 399 sau 499 euro / persoana (aici intra transport cu avionul intr-o destinatie de charter, transfer si cazare). Evident, se vor stii numarul de zile de cazare, cate stele are hotelul, tipul de masa si intervalul de plecare. Informatiile apar pe pagina de Facebook a Paralelei 45, data exacta de plecare va fi aflata cu 48 de ore inainte de vacanta, iar destinatia va fi dezvaluita doar cand ajungi la aeroport.

Am intrebat daca au avut clienti. Ei bine, da. Exista romani care doresc sa se lase surprinsi si sa se bucure de surpriza respectiva, nu numai romani care vor sa stie inclusiv care e temperatura apei din closetul camerei in care vor dormi.

Poti afla mai multe amanunte aici.

 

 

Tripsta-logo
Categorii:
Diverse · Paralela 45

Comentarii

  • Daca e paralela 45 e clar…Grecia sau Turcia. In Romania nu prea are cu ce sa te surprinda o agentie prin oferte de genul asta. De exemplu mi-ar placea o astfel de experienta, dar sa specifice exclus Bulgaria, Grecia si Turcia. Mi-ar placea sa fiu surprins, cel putin in Europa, cu o Finlanda, Portugalie sau Islanda.

    Florin 12 august 2015 9:04 Răspunde
    • Florin,
      In Romania chiar ai de ce sa fii surprins. Sunt o gramada de variante grozave, mai putin promovate. Cum e asta, de exemplu: https://familyvacation.com/vacations/romania/tree-houses-in-predeal?
      Sau in Italia, sa locuiesti intr-o fosta capela, sau in Turcia, ceva foarte traditional si in care poti cunoaste localnicii.Nu trebuie sa fie neaparat o destinatie wow pentru ca pare mai…exotica.

      Andreea S. 12 august 2015 15:59 Răspunde
  • Ce tare pentru agentii. E un fel de last minute mult mai eficientizat si ambalat ca o „surpriza”!

    Vladimir 12 august 2015 9:38 Răspunde
  • Florin, cauta pe site ul Germanwings, Condor sau Surprice Hotels…pt destinatii long haul Condor avea Joker fliegen. Prima data am intalnit conceptul in 2007

    v 12 august 2015 21:13 Răspunde
  • De acord cu Vladimir, sunt excursiile care au ramas nevandute sau nu sunt profitabile, ambalate in ceva misterios si nonconformist.
    Mai aveau putin si spuneau ca reclamele tv: accepta provocarea!

    Tano 13 august 2015 0:12 Răspunde
  • Am intalnit un grup de romani plecati intr-un „blind holiday” in luna Mai, in aeroport la Riga.

    Virgiliu Pop 13 august 2015 10:15 Răspunde

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Destinatii